Tema: Re: Q: vario vamzdziu perjungimas
Autorius: gollfietis
Data: 2009-08-13 09:34:32
Nezinau kaip su santechniniais vamzdziais, bet darbe kasdien sunaudojam simtus metru varinio vamzdzio saldymo irangom... Didziausius lituoja fi 22 diametro. Pries lituojant niekas jokiom kempinelem oksidu nevalo - tam yra litavimo lydmetalis. Jame yra fliuso, kuris nugrauzia visus nesvarumus...
Tiesa, del to, kad tai yra saldymo yranga ir sistemoje cirkuliuoja freonas, litavimo metu i vamzdzius leidzia azota (kad neapsioksiduotu)....

Taip kad marazmus sneka tas santechnikas...

golfietis