Tema: Re: plaunamas dulkiu siurblys
Autorius: mindau
Data: 2009-08-14 15:18:14
asmeniskai mane uzknistu po kiekvieno panaudojimo siurbli ardyt, plaut,
valyt ir vel surinkinet.. jau nekalbant apie to prietaiso svori.
as mieliau naudoju sauso valymo siurbele, paemei, panaudojai, padejai. su
maiseliais jokiu bedu, cikloniniai su savo konteineriais ir filtru valymais
erzina taipogi ne ka maziau nei tie plaunantieji.

bet jeigu REIKIA to garinio/plaunanciojo tai kodel gi ne.