Tema: Re: plaunamas dulkiu siurblys
Autorius: Richie
Data: 2009-08-13 16:49:15
nu kaip... pas uosvius yra cikloninis.. daugiau ranka nekyla naudotis-
nesiurbia visiskai, plaut vos ne po kiekvineo naudojimo..

mielej maiseli ir filtra reik keisti.  ergonomika liuks, siurbia gerai.
daiktas vien zo. Pasiurbei ir padejai i vieta. o ten valyt terliotis, nu
neisgersi poros bokalu daugiau per menesi :DDDD