Tema: Re: Reikia 7 m2 medienos grindims balkone + turģklo + klausimas
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-08-14 13:31:15
Ironijos is tikro truputi buvo:) bet kodel Tu anksciau nerasei, kad tvorele
betonine?
As sugresciau is virsaus vertikaliai keleta skyliu ir sukisciau storesnes
vinis ar siaip metalo strypelius kokiu 15-20 cm, kad liktu galai. Tuomet
sukalciau klojinukus ir i juos supilciau betono, kuri galima uzsimaisyti,
kad ir kibire su i drele itverta maisykle dazams. Dar gerai pagalvociau ar
neideti ten sildancio kabelio (pavyzdziui ENSTO
http://www.senukai.lt/p.php/elektros-instaliacija-maitin-saltiniai/kabeliai/sildymo/savireguliuojantis-sildymo-kabelis-optiheat-1530.html?alist_tab=articles
), jam nereikia termoreguliatoriaus, daugiau kaip iki 40 jis nesyla. Betono
storis neturi buti plonesnis nei 5 cm. Ant virsaus be abejo kokia lenta jau
susirasi.

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
> Kažkodėl jaučiu truputėlį ironijos :) Na rimtai noriu pakelti turėklą (jis
betoninis, kokių 15 cm pločio) ir uždengti jį mediniu viršum. Nes kai
grindys pasikels, tai mano idealaus aukščio turėklas bus kiek žemokas :) Tik
nesugalvoju kaip gražiau padaryt. Na ok, lenta gali būti tie patys 15 cm,
bet klausimas, ar tai bus gražu - dar reikia pagalvot, o gal žiūrėkit kas ir
patars ką gražaus :)

> Šiandien dar šovė mintis tuos kelis cm išbetonuot, bet kyla abejonių dėl
laikymo, o ir darbo reiktų nemažai įdėt, kad tvarkingai padaryt ir kaimynam
žemiau manęs neprišiukšlint...