Tema: Re: Reikia 7 m2 medienos grindims balkone + turģklo + klausimas
Autorius: Blynas
Data: 2009-08-14 11:24:14
Kažkodėl jaučiu truputėlį ironijos :) Na rimtai noriu pakelti turėklą (jis betoninis, kokių 15 cm pločio) ir uždengti jį mediniu viršum. Nes kai grindys pasikels, tai mano idealaus aukščio turėklas bus kiek žemokas :) Tik nesugalvoju kaip gražiau padaryt. Na ok, lenta gali būti tie patys 15 cm, bet klausimas, ar tai bus gražu - dar reikia pagalvot, o gal žiūrėkit kas ir patars ką gražaus :)

Šiandien dar šovė mintis tuos kelis cm išbetonuot, bet kyla abejonių dėl laikymo, o ir darbo reiktų nemažai įdėt, kad tvarkingai padaryt ir kaimynam žemiau manęs neprišiukšlint...