Tema: Re: Kaip taisyklingai idarbinti pusantro grioviakasio?
Autorius: Ziogas
Data: 2009-08-13 15:58:32
> nu kaip nepabrangsta. Kas pirkote mediena is lentpjuves su PVMu? taigi
> nuvaziuoji, pasako kaina. Jei tik paklausi apie popierius, is kart sako:
> gerai, bet pridesim 19%

As labai aiskiai parasiau. Nemaisyti verslo liudijimo prekiu-paslaugu kvito
su imones PVM saskaita-faktura.
Kadangi absoliuti dauguma dirbanciu pagal verslo liudijima yra NE PVM
moketojai. Todel tuos kvitus gali rasyti kiek nori, kol pasiekia 100kLt.
Tada jau tampa PVM moketoju.

> O tai visgi as privalau tikrinti verslo liudijima ar ne?

Tokios istatymu nuostatos, kad butent uzsakovas turi patikrinti ar yra
verslo liudijimas, tikriausiai nera.
Bet konkreciai nezinau.

> Atvaziuoja su graziais kombinzonais, prisistato is kokios firmos, o ash
> sakau: davai parodykit man imones registravimo pazymejima arba verslo
> liudijima, kitaip neleisiu langu valyti.

Cia uztenka ,,darbuotojo pazymejimo''. O ji privalo tureti visi dirbantieji
imonese. Ir ji reikia tureti ne kazkur, o su savimi.

> Na jeigu as sutariau su zmogum, kad jis man atliks konkretu darba. Ir
> visai man px, ar jis dirbs nuo 8:00 iki 17:00 ar ateis ir nakti padarys.
> Ash tiesiog SUTARIU del konkretaus darbo atlikima uz sutarta pinigu suma.
> Tai kokie cia darbo santykiai gali but?

Visu niuansu nezinau, bet auksciau Linas Petkevicius raso, kad lyg gautusi
ir ne darbo santykiai. Jeigu tas darbas yra vienkartinis.