Tema: Re: Kaip taisyklingai idarbinti pusantro grioviakasio?
Autorius: gintasma
Data: 2009-08-13 14:58:57
nu kaip nepabrangsta. Kas pirkote mediena is lentpjuves su PVMu? taigi
nuvaziuoji, pasako kaina. Jei tik paklausi apie popierius, is kart sako:
gerai, bet pridesim 19%

O tai visgi as privalau tikrinti verslo liudijima ar ne?

na kita pavyzdi duodu: po statybu noriu pasikviesti nuvalyti langus.
Atvaziuoja su graziais kombinzonais, prisistato is kokios firmos, o ash
sakau: davai parodykit man imones registravimo pazymejima arba verslo
liudijima, kitaip neleisiu langu valyti.
Na jeigu as sutariau su zmogum, kad jis man atliks konkretu darba. Ir visai
man px, ar jis dirbs nuo 8:00 iki 17:00 ar ateis ir nakti padarys. Ash
tiesiog SUTARIU del konkretaus darbo atlikima uz sutarta pinigu suma. Tai
kokie cia darbo santykiai gali but?