Tema: Re: aiksteles darymas
Autorius: Vytautas
Data: 2009-08-11 10:31:53
na 160 lt nesigaus betkokiu atveju.
20 cm betono sluoksnis su darbu kainuoja apie 45 lt, medziagos - apie 15 lt,
virsutinis sluoksnis - ~20 lt (si darba darant paciam, vien tik medziagos)
visi kiti darbai ne pacio daromi, o su trinkelemis visai pats nedarau.
gaunais 80 lt. is esmes toks variantas kaip ir brangesnis, bet bent jau ne
taspilkas trinkeliu vaizdas