Tema: Re: aiksteles darymas
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-11 09:42:58
Na jei cia tavo pasvarstymai i tema, kas geriau ir pigiau darytis, tai atleisk, bet niekaip netikiu, kad tavo sugalvotas variantas bus pigesnis uz trinkeles po 80 lt/m. Manau gausis truputi atvirksciai pvz trinkeles 80 lt/m tavo galutinis variantas 160 lt/m
Pagrinda (smelis zvyras) ruosti reikes panasiai abiem atavejais. Plius tu dar nori deti visokias pelveles (atrodo kapiekos, kol nepadaugini is 100 kv/m ploto), plius samdysi betona atvezti, plius armatura i betona, dar jei putplasti desi (o kam jis?). O tavo minima epksidke tai speju irgi kainuos nepigiai. O kur dar atlygis uz darba (jei manai, kad betonuosi pats, tai ir trinkeles skaiciuok tik savikaina - tirinkeles po 30 lt/m)

T:)