Tema: Re: Klausimas del garantinio remonto
Autorius: Sharp
Data: 2009-08-10 20:45:28
pas mane taip pat whirlpoolas streikuot buvo pradejes, tai susitvarkiau
pats.

taip problema tame bloke. pas mane konkreciai buvo 2 bedos, -
nutrukes takelis ant plokstes. ten didelej prokstej 90laipsniu kampu
stovi kita plokste, mazyte. tai ji ne lizde+kazkaip uzrakinta, o tiesiog
ilituota ir
matyt nuo vibracijos nusikrate. palitavau.
+ ten yra toks elektromechaninis programu perjungejas. gan tupai padaryta,
bet
visose gaidishkose skalbenkese stovi tas elektromechaninis programu
perjungejas
kuris skalbiant ir laikui einant suka ratu tokia ploikstele ir atitinkamai
uztrumpina
reikiamus kontaktus ko pasekoje isijungia tai siurblys tai vandens padavimas
tai dar kazkas ;)
tai vaten kontaktai apdega. ishvaliau ir veikia. zinoma darbas toks... gana
juvelyrinis. knysausi gera puse dienos. Nu bet ash ne elektronshcikas, tik
suprantu kazkiek, mat kazkada alaktronika hobis buvo...

o whirlpoolas mano toks prie geresniu priesh 9 metus buvo. apie 2KLT tais
laikais
mokejau.

tai.. susitvarkiau ir vel skalbia be grybo.