Tema: Re: Klausimas del garantinio remonto
Autorius: mindiucha
Data: 2009-08-10 17:08:27
anksti pradėjai?

"VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message news:h5p9fp$teh$1@trimpas.omnitel.net...
> saldytuvui imho 4 menesiai yra labai daug.
> cia tau ne skalbianke - kad gali apkenteti, pas tevus skalbti ar skalbykloje.
> 
> rasai arstu prasyma grazinti pinigus.
> o jie tada tegul sukasi, tegukl isima i kito saldytuvo pvz ta bloka.
> 
> matosi dejo jie skersa.
> 
> 
> VNO
> "Pankis" <n@y.x> wrote in message news:h5p8tp$sj3$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pradejo streikuoti skalbimo masina. Dar garantinis laikotarpis. 
>> Iskvieiciau meistra, atvaziavo, konstatavo kazkokio bloko gedima, sake 
>> reikia uzsakyti Italijoje. Atves, istatys, sake truks apie 2 savaites 
>> Tai buvo balandzio pabaigoje. Masina nesutvarkyta iki siol. Teisinasi, 
>> kad italai nesiuncia daliu. Be tai as kuom detas? Aisku servisas ir 
>> niekuom detas, jie tik remontuoja pagal sutarti. Skambinu tiesiai 
>> atstovui, tie atsiprasineja, sako darom ka galim. Paskutinis skambutis 
>> buvo praeitos savaites viduryje, sake issiaiskinsim per pora dienu 
>> paskambinsim. Skambucio aisku nera, skambinu pats. Tas zmogus kuris su 
>> manim snekejo jau atostogauja, visi kiti nieko nezino, sako arba palauk, 
>> arba skambink i servisa. Tie irgi mes nieko padaryt negalime, kol nera 
>> to bloko. Zodziu pasaka be galo. Kilo noras skustis vartotoju teisems.
>> Jie raso: "Jeigu pardavėjas per protingą terminą nepašalina prekės, 
>> kuriai galioja kokybės garantija, trūkumų, Jūs turite teisę reikalauti 
>> pardavėjo, kad netinkamos kokybės daiktą pakeistų į tinkamos kokybės 
>> daiktą, arba pareikalauti grąžinti sumokėtus pinigus."
>> Kas yra tas protingas terminas? Ar 4 menesiai jau neprotingas? Ka 
>> galetumet patarti tokiu atveju?