Tema: Re: mediena Vilniuje, kur?
Autorius: Sharkius
Data: 2009-08-10 01:10:09
Tokie dideli o pasakomis tiki.... jei tas bruselis bus isdziuves tai jis
99proc jog bus bent kazkiek susisukes ir anot newsu egzpertu pataps
"nekokybisku". Jei jis bus tiesus ir sausas tai reiskia pjautas is
sausuolio - bevercio, realiai malkoms, apalupkems ir pan tinkamo medzio. Jei
bruselis sausas beigi kalibruotas - tobish storis su 1-2mm paklaida ir
susisukimo ner, dar priedo impregnuotas tai nereikia svaigt jog tokius
kazkas ims ir pardavines toki po 400-500lt m3, kuomet svieziai supjautos
dvigubo pjovimo medienos savikaina, dar nesustabeliavus salia gaterio,
gaunasi tie patys 400lt/m3.