Tema: Re: medzio pjovimo sakles
Autorius: Mindiucha
Data: 2009-08-05 13:34:39
Žodžiu taip. Nėra jos stebuklingos, esu dirbęs ir su geresnėmis, bet už
tokią kainą nelabai ką gero ant lietuvos radau. jau metai kaip jas turiu tai
manau, kad kokybė kainą atitinka. Liniuotės lygiagretumas reguliuojasi gan
paprastai ir lengvai, tik nusipirkęs sureguliavau ir visks. Pjūklas kampą
laiko gerai, bet su aukščio nustatymu tenka pažaisti: paprastai jei iškeliu
kokius 15mm tai prad4jus pjauti
pasikelia porą mm ir tada jau laiko pastovų aukštį. Pjuvenų ištraukimas iš
apačios prastokai padarytas, kiek teko papildomai už Proma inžinierius
pasidarbuot, bet pasidariau puikiai ištraukimą. Tiesa, virš pjūklo esantį
nutraukimo gaubtelį panaikinau iškarto, man ans tik trukdė. vežimėlis
nedidukas, bet reguliuojasi ir nusiima labai paprastai ir lengvai, be to,
tokio tipo vežimėlis man yra tikslesnis nei su apačioj besilankstančia koja.
Kartotinius pjovimus atlieka tikrai tiksliai. Nufotografuoti dabar neturiu
galimybės, tad dėl dado reik pas promus vadybininkus klausti. vienakart teko
servisą kviest nes per pirmą mėnesį nusprogo jungiklis, tai kitam mieste
pakeitė per kelias valandas ir be jokių klausimų. O šiaip, bendrai paėmus,
proma staklės man tiko, nes turi lietuvoj servisą, gavau gyvai pasičiupinėt,
tai ir ėmiau. dar nenusivyliau.