Tema: Re: medzio pjovimo sakles
Autorius: spe
Data: 2009-08-05 09:45:34
Domėjausi kitu PROMA modeliu - PKS-215P, nes man pakanka 10 colių disko,
gyvai nemačiau, tačiau pagal aprašyme pateiktą detalių išklotinę pjovimo
disko valdymo mechanizmas (pasvirimo, nuleidimo) gan paprastas ir pasirodė
nelabai patikimas.

Gal gali trumpai savo įspūdžius aprašyti apie PROMA PKS-315P. Ar jos
pakankamai tikslios pvz. kartojant vienodus pjovimus, ar yra galimybė
sureguliuoti pjūklo ir liniuotės vertikalumą/lygegretumą, ar galima naudoti
"dado" pjūklus. Jei gali tai atsiųsk staklių nuotraukų: disko tvirtinimo
vietos nuėmus plyšio dangtelį, vidaus mechanizmų kur matosi
pasvirimo/nuleidimo mechanizmai. Labai padėtų apsisprendžiant.