Tema: Re: atsidalijanti pastato siena
Autorius: krx
Data: 2009-08-05 11:39:54
"Rokas" <r.radvilavicius@tkti.lt> wrote in message
news:h5bfph$k44$1@trimpas.omnitel.net...
> Dar galetum ish ishores pafotkint.
Dėl išorės, jep, pardon, nepagalvojau, gal po savaitgalio turėsiu.

>  Bet kaip ten bebutu - sienos pamatui  amen. Net jei siena atversi y
> "teisinga" padeti, ji vistiek nores virsti, ir net jei suvershi su kitomis
> sienomis.

Aš taip ir supratau. Man toks įspūdis, kad išsiplovė/pajudėjo po sienos
pamatu gruntas ir čia be sienos griovimo lauk ir sutvarkymo pamato vargu kas
bau bus gerai. Nebent gal yra kokių technologijų gruntą/pamatą patvarkyti
neliečiant sienos.

> IMHO geriausia viska sutvirtinti ir paremti, o tada ishgriauti ta siena
> lauk ir viska permuryti, yrengiant tvirtesny pamata.

Čia tipo stogo konstrukciją, kaip suprantu?

Bėda ta, kad tos $$$ niekada neatsipirks :-(. Net ir pastatą potencialiai
pardavus (nebuvo rinkos anksčiau, nėra ir dabar). Vienžo gaunasi bemaž
"dantisto" stiliaus motyvacija - tvarkyti tik tam, kad negriūtų ir
nekainuotų dar daugiau.