Tema: Re: atsidalijanti pastato siena
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2009-08-05 11:05:33
na per riebiai gal pasakiau.
užtektu atramas iš goto pastatyt laikinai ir perdaryti visą sieną. paremti stogą per naują.
gal yra ir budas ją atitempt atgal, bet nzn

karkasines dirbtuves kai statėm kaime 12x30m tai po vėtros buvo
siena ilgoji panašiai pasvirus, tai su spec tempimo donkratais ir 6 ar 8 lynais pastatėm
vėl vertiklaiai. sutvirtinom ir atleidom trosus.nes medį buvom sutvirtinę metalu
bet mūro sienai nelabai manau tinka.