Tema: Re: Grezinys - in progress
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-08-06 08:45:17
Bent jau man, pagal darbu ir zmoniu kieki, net ish bendro vaizdo nekilo
mintis, kad permokejau. Prie pacio grezinio dirbo grezimo agregatas,
sunkvezimis su zvyru, bobcatas, sunkvezimis su medziagomis, trys zmones visa
diena ir dar kokie 3-4 privaziuojantys (vairuotojai, etc.). Dirbo vadyba,
kur man pardave, zmogus, kur vaziavo i vieta derinti ka ir kaip daryti. IMHO
sakyti, kad grezejai dabar aukso kalnus varto tikrai nesigauna. Vienos
kontoros pasiulymas beje delto ir buvo atmestas, kad pasiule per pigiai -
nesam tokie turtingi deja.