Tema: Re: Grezinys - in progress
Autorius: drakas
Data: 2009-08-05 15:25:37
žinoma, brangu :)

Mano manymu, kaina yra "lietuviška". Kaip Linas sakė ~90Lt/m, jau šiek tiek
geriau.
Bet juk ne nuo metrų viskas turėtų skaičiuotis. Jei atvažiavo technika
(tikrai ne milijoną kainuojanti) ir darbą padaro per kelias valandas, tai ir
užmokestis turi būti atitinkamas... Na, bet čia LIETUVA. Gaila, bet man irgi
gali tekti daryti gręžinių, ir ne vieną....

D.