Tema: Re: Kaip perrasyt nama dukrai
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-08-04 10:40:38
o kas nors be taves pasirasinejo "ant tavo darbu"? nes siaip
zemiausia grandis turi bvirsininka, o virsininkas - virsininka,
kurie patikrina ir "aprobuoja" darbus - ir jei ka, atsako, o tu
atsakai tik savo darbo vieta. materialines atsakomybes sutarti
ar kazka panasaus turi? yra punktai buvusioje darbo sutartyje
apie tai? darbuotojas siaip NIEKUO neatsako, tik gali but uz
klaidas ismestas is darbo su "vilko bilietu" ir tiek - kreipkis i
teisininkus pagalbos