Tema: Re: Kaip perrasyt nama dukrai
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-07-31 13:14:10
sudziausia yra tai, kad butent del to ir yra turtine atsakomybe
zmogui numatyta, kad jis atsakytu savo turtu. Ir baudas imonei
skiria direktoriui, ir pan - t.y. tai, kad nama tu paveldejei o tro-
ba pirkai nebrangiai, nereiskia, kad neturi atsakyti istatymais nus-
tatyta tvarka. Dauguma zmoniu prisidirbe ir prasiskoline sakytu
"suda as cia uzdirbau, neprasigyvenau is to, tai kodel tada skolas
turiu sumoket jau turetu is algos pirktu turtu?" verslo rizika yra ri-
zika