Tema: Re: Vejos sekla slaitams
Autorius: W|T
Data: 2009-07-30 14:56:19
Blinda wrote:
> Geras, tokiu nezinojau. Pagal tavo info ir ka pavyko rasto google man
> labai tiktu. Gal zinai kur naturoje gamtoje pasiziureti (apie Vilniu
> arba pajuryje)? Gal zinai kaip dauginasi?

Dauginasi sėklomis (tikrai yra kas parduoda, žiūrėjau) arba sodinukais.
Natūralioje gamtoje tai turbūt miške :-) Nepasakysiu kur konkrečiai
pažiūrėt, bet Vilniuje teko matyti ir link Nemenčinės, ir link Sudervės.
O Kuršių Nerijojos miškuose irgi neturėtų būti bėda rast, žinant ko ieškai.
Vienas tik trūkumas, kad jis šalčiams nelabai atsparus, bet iš šaknų
atželia.