Tema: Re: Vejos sekla slaitams
Autorius: Pi.
Data: 2009-07-30 11:54:05
prie to pacio.. su kuo slaitus pjauti.. trimeris tik?
pas mane nera labai staciu ir labai dideliu slaitu.. tai zole tokia pati
kaip ir visoj pievoj.. auga tokiu pat greiciu.. pjauti su vejapjove bandau..
bet sonu vaziuot negalima.. reikia tik staciai ir tai neperdaug.. su
trimeriu itartiu nelabai graziai gausis.. o ir grebt paskui reikia.. kaip
darote jus?