Tema: Re: Beril auka
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-30 11:35:08
Itariu gal triukšmas :)? Bet supratau, jie nelabai mėgsta atsakyti į
konkrečius klausimus, turi pasidarę žmonių lohinimo sistemą ir paruoštą
kalbą, jei nuo jos nukrypsti, jų sistema lūžta :)
Beje skambinau į jų atstovybę klaipėdoje, bet niekas nekėlė, tai vėliau
sulaukiau grubaus skambučio RU kalba, nu shto hotel? Eto vy mne zvonili, tak
govorite shto hoteli.
Užuojauta jų klientams.