Tema: Re: Beril auka
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-30 09:59:44
Idomumo delei paskambinau i Beril atstovybe Vilniuje iØkart pasakysiu
pokalbis buvo idomus:
Paklausus koks irenginio COP iØ pradøiu atsakymo negavau, paklausus kokio
galingumo mano 200m2 namukui reikia, atsakymas - 15 kw, na cia aØ patikejau.
Vietoj COP jie man dave naudingumo koeficienta 100% tai sakau mano tepalinis
panaØiai iØspaudøia. O jie man sako, tavo tepalinis tik 80 proc, o aØ jiems
sakau, tai reiØkia, kad jusu beril Øildymas kainuos tik 20proc maøiau nei
elektrinis? Buvo pauze, veliau man aiØkino apie laukus, apie jonus ir kita
elektronika, bet paklausus kas per skystis jie man atsake, kad tai
propilenglikolis, trumpinant PEG. Tai sakau, kas tame PEG yra svarbiausia,
atsakymas tankis, aØ cia primeciau savo smegenimis ir paklausiau 1:3 ,
pasirodo taip, sakau tankis apie 1,02 jie sutiko, sakau cia ne elektros
laidumas, ne ph o tik tankis apsprenøia irenginio darbo naØuma? Atsakymas -
TAIP.
Taigi po polabio man tapo aiØku, kad mano namuka apØildyti su Beril per
menesi kainuos apie 2500 lt, nors jie deklaravo apie 400 lt ir painiojosi
kubuose ir kvardratuose :)