Tema: Re: del vejos prieziuros
Autorius: BigM
Data: 2009-07-28 15:18:06
tikiu, bet tuomet įsirengiant reikėjo pagalvoti:
a) arba apie samdymą vejos priežiūrai (firma, žmogus)
b) arba nusipirkti traktoriuką ir pats pasimėgaudamas pasivažinėtum arba
vaikui duotum pasibovyti.

Dėl klausimo autoriaus atsakymo, tai atsakė iš dalies - trečiama vos 3
kartus į metus (pavasarį, vasarą ir rudenį), kas mano manymu yra per mažai.
T.y. tręšti reikėtų kas mėnesį arba dar labai svarbu parinkti tinkamą sėklą
priklausomai nuo vietos (pavėsis, vėjuota, užuovėja ir pan.) - čia jau
profai galėtų geriau atsakyti.