Tema: Re: del vejos prieziuros
Autorius: BigM
Data: 2009-07-28 14:37:13
O į esminius klausimus taip ir neatsakei.
Ką daryti, netrešiant, kad žolės apačia negeltonuotų?

Trąšų gamintojai (žinoma, jie yra motyvuoti taip rašyti), rekomenduoja
tręšti vejas kas 3 savaites arba po kiekvieno pjovimo.

Aš pats asmeniškai pabandymui tręšiu veją po daugiabučio langais (~1a) ir
pjauti pradėjau dažnai (kartą į savaitę) - tai jau iš retos žolės formuojasi
tankesnis paklotas ir vis mažiau yra geltonuojančių plotų. Akivaizdžiai
matosi, kur mažiau gavo arba iš viso negavo trašos, ten ir geltonuoja
(rekomenduojama 1 kg/a labai sunku tolygiai išbarstyti...)