Tema: Re: Rozeciu dejimas
Autorius: Mikrobas
Data: 2009-08-03 17:49:45
Logiska, vienareiksmiskai pritariu kad dezutes turetu buti statomos po
tinkavimo, tik niekaip nesuprantu kodel to darbo negaletu padaryti
elektrikas, kitaip niekas nebus garantuotas, ar neliko koks nors laidas
palaidotas. Po to prasideda bedu stumdymas kas kaltas kad puse rozeciu
neuzmaitintos.
Kai visa darba nuo pradziu iki galo daro vienas zmogus tokiu problemu
nekyla.
Teko nekarta narplioti kitu nepabaigtus darbus, tai neduok dieve...