Tema: Re: Rozeciu dejimas
Autorius: Antanas Lapinskas
Data: 2009-07-27 21:59:30
Siaip nuo paciu rozeciu modelio labai priklauso.
Liregus man drasiai pora mm pareguliuot eidavo, tuo tarpu hager, jung labai
jau preciziskai viskas, labai mazai pareguliuosi. Na reikia ziureti gal
auksciai bent lygiai padaryti, tai galima gal per virsutines skylutes
priverzineti, esu po vienu chaltursciku ir naujas skylutes rozetes skardoje
grezes. Kazkiek galima ispjauti esama dezute i sona, nu visokiu burtu galima
bandyti, prarast beveik nera ka, isgriaut po visko spesi :)