Tema: Re: Ar galima savo sodyboje nugeneti medzius ?
Autorius: Ruta
Data: 2009-07-26 16:21:48
config.lt schrieb:
> "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message

>    mieste tai iprastas vaizdas, jau priprato akis, nebaisus

Nu ką aš žinau, aš nepriprantu. Man baisia atrodo. Medžius meiste genėti
tenka, nieko nepadarysi, bet kai tai pjauna kur papuolė, be jokio
supratimo.... Barbariškumas.

>    po kiek laiko uzauga sakeles virsuj, gaunasi grazu

Man ne.

Ypač eglės baisia atrodo nupjaustytom viršūnėm.

>    visai iskirsti lb daug darbo, liks kelmai, plius eikes naujus medzius
> is kazkur iskasti ir isodinti - cia ilgas darbas. Paprasciau nugeneti
> kolkas.
>    Priedo ten - mirstantis kaimas, liko gal 4 gyvenamos sodybos, ir 3-4
> namai vaiduokliai. Niekam tas vaizdas neuzklius. O veliau apaugs jie
> siektiek

Nu, jo, o po mūsų - nors ir tvanas... :(

Aš asmeniškai nematau, kame daugiau darbo nukirsti medį, negu jo
pjaustyti 5 m. aukštyje - net gal dar būtų paprasčiau. O jei tokie
strypai vaizdo negadina - tai kuo kelmai kliūva? Jie bent natūraliai
atrodo, dar ir krėslus iš jų pasidaryta galima, turint noro :)

Ir, beje, bobutė jei ir neveiksni, prieš tokią akciją visgi gal gražu
būtų su ja pasitarti, jei jau jos vyro medžiai sodinti. O tai kai
pamatys, kas gavosi, dar infarktas ištiks...