Tema: Re: Ar galima savo sodyboje nugeneti medzius ?
Autorius: config.lt
Data: 2009-07-26 13:25:08
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message
news:h4hae9$in1$1@trimpas.omnitel.net...
> Atsiprašau, aš ne į temą - bet žmonės, negi jums nebaisūs tie palikti
> strypai?! Grynas medžių išprievartavimas, baisu žiūrėt :///
>
> Jei jau per daug tamsina / trukdo, tai gerai apgalvoję gal geriau visai
> iškiskit kas kelintą, ar tam tikrą atkarpą.

    mieste tai iprastas vaizdas, jau priprato akis, nebaisus
    po kiek laiko uzauga sakeles virsuj, gaunasi grazu

    visai iskirsti lb daug darbo, liks kelmai, plius eikes naujus medzius is
kazkur iskasti ir isodinti - cia ilgas darbas. Paprasciau nugeneti kolkas.
    Priedo ten - mirstantis kaimas, liko gal 4 gyvenamos sodybos, ir 3-4
namai vaiduokliai. Niekam tas vaizdas neuzklius. O veliau apaugs jie
siektiek