Tema: Re: Dobilai vejoje
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-26 09:43:44
pritariu Evaldui. Noras sudaryt vaikui siltnamio salygas-priveda prie visokiu alergiju. Kaimiecio vaikas nustebtu, jeigu ji pradetu dobilais bauginti. O suaugusiu-kuriuos teko vos ne is mirties trukti , igelus bitei-teko ir man matyt..... Gydytoja taip ir pasake-matyt pacientas niekada bites nera mates. Tai to norit savo vaikams?