Tema: Re: Dobilai vejoje
Autorius: Evaldas
Data: 2009-07-25 09:59:03
"Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message
news:h4d5v0$5ah$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai tu nebijai. Šių laikų vaikai alergiški itin. KOdėl vertinat pagal
> save? Žmogus paklausė labai normalaus klausimo.

Jeigu nesupratai tai as tik norejau pasakyti, kad kuo labiau vaikus nuos
visko saugosi tuo jie ir ju palikuonys  bus neatsparesni, tada dar labiau
reikes saugoti ir taip pasaka be galo.
Tuo keliu  nuejo "issivystes" vakaru pasaulis, mes sparciai vejames. Anie
dabar alergiski viskam, ziedadulkem, saulei, grynam orui. Nealergiski tik
Cocacolai ir Hot Dogams. Mano nuomone debilizmas ir tiek.
Be abejo kiekvienas gali elgtis kaip tinkamas, lygiai kaip ir as galiu ka
noriu pizdelint newsuose.