Tema: Re: savadas ir vanduo
Autorius: Gedas B
Data: 2009-07-24 15:22:51
Nu cia aisku nenormalu ir reikia ta mokesti formint kaip avansini uz
paslaugas, bet manau kad vistiek leist statyti...

As va cia truputi kitoki atveja zinau apie mano pazistama verslininka.
Tas viename pramoniniame rajone turejo patalpas ir suko kazkoki bizniuka ir
jam truko el. galingumu. El. tinklai liepe statyti transformatorine.
Jis apejo visus kaimynus verslininkus su prasymu kad prisidetu, betgi tie
pasiunte ji toli, nes jis tipo jiems galingumu sociai...
Nu tai zmogelis uz savus pasistate transformatorine ir apiformino taip kad
be jo sutikimo niek prie jos negali jungtis... Po metu pradejo plaukti
kaimynai su skundais kad va stovi nauja transformatorine o el. tinklai
nejungia ju prie jos bet reikalauja kad sumoketu kazkokiam
"monopolininkui"...

Cia greiciausiai ne tas atvejis, bet kas cia gali zinoti...