Tema: Re: savadas ir vanduo
Autorius: dz
Data: 2009-07-23 23:14:29
kiek pamenu, savadui gauti nereik jokiu sutikimu, juk savadas apsprendzia
projektines galimybes is kur ka ir kaip gauti, be to jis gali but
koreguojamas. Bent kai kaimynas is manes eme vandeni tai rasemes sutikima
tik  pries jo statybos leidima, ir man paciam del nuoteku i savada parase,
kad reik uab sutikimo, bet ji isdave, po to susiprojektavau fiktyvu valymo
irengini tai uab sutikimas atkrito ir imant statybos leidima. Veiksmas cia
buvo kauno rajone.
Tavo atveju gal yra galimybe projektuotis vandens grezini.