Tema: Re: Plytos krosnelei
Autorius: liaulius
Data: 2009-07-22 09:51:48
Na man reikia padaryt metalines sieneles izoliacija, kad sumazint silumos
atidavima i isore. Dabar ugnis ta sienele kaitina tiesiogiai. Samoto plytu
del dydzio negaliu panaudoti. Reikia, kad storis medziagos butu apie kokius
1-1.5 cm. Ai gal uzsisakysiu kur nors, kad taip supjaustytu samotine plyta.