Tema: Re: Plytos krosnelei
Autorius: Blinda
Data: 2009-07-22 09:17:30
Ne, ne jokiu budu ne muilo akmuo. Muilo akmuo yra naturalus dalykas ir gana
prabangus, ji be abejo galima vartoti visu rusiu krosnims, bet gal truputi
prabangoka, nors tai skonio ir pinigu reikalas. Jis tai saunus dalykas ir
siluma gerai akumuliuoja ir pjaustosi gana gerai.
Tos plokstes pavadinimas gana mandras (is tu kur viena karta isgirdes nesuki
sau galvos, kad atsimintum, nes tai beprasmiska :)), pas kazkuriuos zidiniu
prekybininkus maciau, pamegink ten kur Ukmerges Senuku pastate turi
parduotuve. Tik nesupainiok ir labai aiskiai pasakyk ka nori daryti, nes pas
juos tikrai yra silumos izoliacines kietos (ne akmesn vatos) plokstes, tai
tokiam tikslui tau netisks. Vizualiai ieskok tokios i gelsvuma (labai i
samota panasi, bet kol nepaciupineji, nes ji daug minkstesne).