Tema: Re: pozemine kabelio jungtis
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-21 17:38:47
As juk sakiau jei nera kito kelio tegul naudoja tas movas ar kaip tu ten jas
vadini, nu laiko jos gi nieko nesakau. Tik jei zmogus turi galimybe tegul ta
pora metru prasitraukia is trobos, juk sake, kad ten per daug like to
kabelio. O geriausiai reikejo visur deti polietilena nebutu dabar kalbu. Man
taip buvo, statybininkai nutrauke apsvietimo kabeli, tai elektrikai
pratrauke nauja kabeliuka, o ta panaudojo trumpiems atstumams, tiek to darbo
15 min, bet problemos neliko.