Tema: Re: pozemine kabelio jungtis
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-21 09:16:43
Cia zinai, jei galima pratraukti nauja kabeli tai ir pratrauk. Jei
techniskai neimanoma kabelio pakeisti tada belieka mova, yra dabar tu movu
neblogu, bet tai paskutinis variantas ypatingai jegos kabeliui. Isivaizduok
gudzia ziema likti be ivado. O jeigu zmogus kloja i transeja tai
vienareiksmiskai imi kita kabeli, o ta trumpa pasilieki kitiems reikalams,
nes geros movos gerai ir kainuoja.