Tema: Re: Langu valiklis
Autorius: gintasma
Data: 2009-07-20 12:00:53
Aš baisiai nemėgstu visokių Top Shop ar panasiu būdu parduodamų daigtų,
tačiau prieš keletą metų tapau tokio pardavimo būdo "auka". Nusipirkau už
100 Lt valymo šepetį, kuris iš pažiūros atrodė vertas 13,48 Lt, o taip pat
skysčio butelį už 75 Lt.
Čia tas šepetys, kur rodo kaip su viena ranka keliais judesiais išmuiluina
langą ir jį iki blizgesio nuvalo. Nepatikėsit, tas reikalas iš tikro veikia,
ir tikrai taip, kaip atrodo reklama. Tikrai nepameluosiu teigdamas, jog 5
nemažus langus iš abiejų pusių, 3 veidrodžius, stiklinį stalą nuvalau per 20
minučių idealiai. Kai reikia nuvalyt vien tik stalą, tingiu su kitais
įrankiais valinėti. Tiesiai ant to šepečio kempinėlės užpilu po lašą feirio
ir to skysčio ir keliais judesiais nuvalau. Vienzo super :)