Tema: Re: Langu valiklis
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-20 11:47:01
Sunku kaska patarti, itariu apart marketingą tokio stebuklo nelabai rasi.
Belieka užjausti ir dažniau valyti. Žinok ir manes tokia pati lemtis laukia
:) Jei jau labai mane valymas vargins bandysiu kaska burti, bet itariu
geriau jau švariai nubraukti, nei su visokiomis silikono plevelėmis
murkdytis, vėliau kitos bėdos gali išlysti.