Tema: Re: Gal patarsit - del el. ivado su SS
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-06 10:10:29
> 180m2 ir 5kW cia skaiciuojami , kai lauke -20, viduje +20C, ar prie kokiu
> kitu T, nes tokiam namui visai nereikia sildymo. Uztenka seimai buti namie.
> O SS negali gautis brangiau uz bet ka kita - ibo tuos 5 kW jis padaro su
> apie 1kW energijos.
Pagal STR'a ne -20, o -23. Pagal skaiciavimus gaunasi tokie nuostoliai:
1.langai 2kW
2.grindys, sienos, stogas po 0.5kW (papildomos apsiltinimo medziagos kaina sudaro apie 10,000 litu)
3.skersvejai 1-2kW
Europoje pasyvus namas vartoja apie 2kW ir jo sildymui pakanka rekuperatoriaus. Lietuvoje nematau praktiniu galimybiu sumazinti nuostolius zemiau 5kW.
Galutineje namo kainoje sildymo sistema tureciau zenkliai daugiau kaip 10,000 pigesne. Zr. tema "sildymas boileriais"
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1935597-=(386077927

Iki realizacijos dar 3 metai, o galutinis sprendimas kas met pas mane verciasi aukstyn kojom.