Tema: Re: skystintos dujos vs gamtines dujos - kaip skaiciuoti?
Autorius: Egidijus
Data: 2009-02-04 10:37:26
Šiuo metu UAB "Suskystintos dujos" 33 kg (79 l) propano baliono kaina 112 Lt
(su PVM). Atvežimo kaina Kaune 10 Lt/balionas (su PVM).

Įrengimo kaina. Reikėtų išskirti į dujotiekio paklojimą lauke ir pačios
balionų spintos arba rezervuaro įrengimą. Dujotiekio įrengimas kainuoja tiek
pat,  kiek ir gamtinėms dujoms skirto dujotiekio.

Kiek kainuoja rezervuaro įrengimas nežinau. Balionų spintą, balionų
sujungimo žarneles, trišakius ir balionų perjungimo automatiką su
reduktoriumi gali nuomotis iš jų arba įsigyti/pasidaryti pats. Spintos nuoma
~40 Lt/mėn.

Išvada - tai tikrai nėra pigus šildymosi būdas, bet kaip laikinas sprendimas
neturint kitų pasirinkimo variantų ir laukiant gamtinių dujų įvedimo tikrai
visai priimtinas. Atvedus gamtines dujas visas įrengtas dujotiekis ir
turimas katilas bus tinkami. Tereikės prisijungti prie atvesto dujotiekio ir
pasikeisti purkštukus šildymo katile.

Egidijus