Tema: Re: skystintos dujos vs gamtines dujos - kaip skaiciuoti?
Autorius: acidal
Data: 2009-02-03 23:30:21
nezinau, gal blogai skaiciuoju, bet man gaunasi beveik lygu

		kaloringumas,	kw	lt uz vnt	1 kw kaina
gamtines	1m3		7,60	1,62		0,213157895
skystintos	1kg		13,43			0
skystintos	1ltr		7,11	1,65		0,232204021

duomenys is:
kaloringumai
http://www.sildymas.lt/index.php?id=2011

kiek sveria litras suskystintu
http://www.mnpn.lt/faq_item.php?pid=16&id=24

i gamtiniu kaina iskaiciuoju 4ct uz kuba pastovaus mokescio prie 400kubu
per men
suskystintu kaina - is degalines (su autoduju akcizu!)