Tema: Re: del lentu lauko terasai
Autorius: svk
Data: 2009-07-15 16:53:53
Yra giluminiu impregnuotos 32x140mm ir 6m ilgio. Apačioje griovelis
išpjautas - galima dėti ant betono. Trakuose. Žadu vežtis netrukus kai
ką kito iš ten sau į Riešę, tad galima būtų paorganizuoti bendrą vežimą,
jei netoli nuo Riešės esi. Susitarčiau už 850 už kubą.
Tokios impregnuotos pas mane jau 4 sezoną niekuo nepadengtos gražiai po
dangumi terasoje susuktos (ir kitokių įrenginių pasidaręs) - nieko, tik
pabluko arba nuo vaikščiojimo pasitepliojo kiek ir viskas.