Tema: Re: del lentu lauko terasai
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-15 12:31:36
jei po stogu ir dregmes daug negaus, tai kodel gi ne. Ivertinant, kainu skitumus ir kad amzino nieko nera as greiciausiai irgi irnkciausi pusi giluminio impregnavimo. Deje, pas mane terasa be stogo, tai susidejau maumdi, tik va isejo tik pakankamai plaonas (27mm). Tikiuosi laikys bent jau koki 10 metu :)

T:)