Tema: Re: Dazai vidaus ir balkonui
Autorius: Stork
Data: 2009-07-15 08:37:04
MIegamaji dazem su matiniais-tai esu patenkintas. O svetaine tokia ne
kvadrato formos, o staciakampio, tai sakau tas silkinis blizgesys gal
biskuti erdves suteiks? Ir dar idomus dalykas tuose dazuose, kad yra
reflektiniai-kaip suprantu stipriau atspindi sviesa. Bet ar tai negresia
blizgesiu?
Miestas Siauliai, bet dekui uz pastangas.