Tema: Re: Dazai vidaus ir balkonui
Autorius: tomassaki
Data: 2009-07-14 19:27:48
Is Caparolio sitie tikrai geri. Tiek meistrai dirbant, tiek uzsakovai
usinant patenkinti. Tik ar sutaupyt pavyks - klausimas, ne patys pigiausi
dazai. Bet pasirinkimas tikrai geras. Vertetu atkreip demesi, kad jie
silkinio blizgesio, kas ne visiems patinka. Nors man tai tik pliusas. Jei
veiksmas VLN, galetau parupint nebloga kaina.