Tema: Re: Vidaus durys "Madepar"
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-14 12:31:01
pritariu mindau, gal ne konkreciai del madepar duru, bet apskiritai - ziurek gatavo sprendimo kaina.
Kai as rinkausi tai irgi is pradziu buvo sunku susgaudyti veinur kaina tik varzios, kitur komplektas su stakta, kitur dar ir apvadai ar spyna ideta. Niekaip nejo palyginti kainu/kokybes tarp gaminiu. Todel emiau komplektuoti iki man reiklaingo sprendimo. Tai kai kurie gan greitai atkrito, nors atrode is pigesniu. Dar tiesa reikia nepamirsti, kad kai kuriose duryse buna neparuostos veitos vyriu tvirtinimui, spynos ileidimui. Jei ne pats darysi, tai uz tai kelaisdesimt litu reikes damoketi.
As isisrinkau azuolu faneruotas baltarusiskas duris (dar kitur radau tipo latviskos). Senukuose, dorviloje, saunitoje rasi ju pasirinkimo. Kainos +- vienodos buvo. Modeliu pasirinkimas nera didelis, bet man pilnai pakakao. Geras varianatas senukuose buvo klasika modelis varcia+stakta+apvadai. Minusai reikia paciam pasidaryti veitas vyriams ir spynai, bei juos pacius nusipirkti. Bet finale vistiek likau patenkintas.

T:)