Tema: Re: Vidaus durys "Madepar"
Autorius: mindau
Data: 2009-07-14 11:09:52
naudojam, antra karta nepirkciau.
kaina tik is pirmo zvilgsnio atrodo patraukli. po to kai susideda visi
papildomi priedai (staktu praplatinimai (jei reikalingi), apvadai, stiklai
(jei reikalingi), spynos, lankstai, rankenos), o dar plius paciam
nusidazyt/nusilakuot, tai ne taip ir pigiai viskas gaunasi.
man dar ir siaurint papildomai reikejo.. papildomas vargas ir laiko
gaisimas.

nzn kiek dabar duru gamintojai uz duris nori, bet kazkaip manau, kad ne ka
daugiau nei gautusi tais "madepar" komplektuojantis.