Tema: Re: leidimas tiesti komunikacijas per valstybine zeme
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-07-13 08:24:16
Tai tada aš nesupratau, ko tu vaikštai po kažkokias valdiškas įstaigas
leidimų ieškodamas, o ne projekto vadovas ar architektas tuo rūpinasi? Pats
prieš tai rašei "projekto vadovai man paciam paliko susirasti ir susitarti
su inzinieriniu tinklu projektuotojais". Šiaip jau aš nuo projektavimų
sąlygų savado gavimo iki statybos leidimo gavimo kojos į jokias valdiškas
įstaigas nekėliau

Sėkmės,
Egidijus